Redan Efter

Jag har redan börjat sackat efter med mitt bloggande, hehe.
Idag e de Fredag, äntligen hade jag kunnat skriva men denna vecka har gått SÅ fort så de känns onödigt.

Ikväll är de middag på indisk restaurang på söder inplanerat, de ska bli kul att träffa bla. Linda och Stefan det var alldeles för länge sen. Kan tänka mig att de kommer bli en del Barnprat =)
( Bebisen sparkar för övrigt för fullt just nu )

Jag har kommit ner i någon svacka eller nått för SHIT va trött jag är hela tiden, känns som om jag aldrig är utvilad. Ont i kroppen har jag också, ryggen och fötterna framför allt. Usch va jag klagar! De ska jag ju inte göra, jag har ju ont av en mycket bra anledning. La Bebis!
Har fortfarande inte vägt mig...ska gå och göra de nu....*Trumvirvel* ...69Kg!
Vid inskrvningen hos barnmorskan vägde jag 64 kg tror jag så så mycket har jag inte gått upp. Vänta du bara tänker ni nog nu, hehe...I KNOW.

Sitter och syr på jobbet nu, lite saker till barnrummet, VILKET JOBB, har precis gjort 22 små knytband de tog tid kan jag säga.
Klippa, Pressa,Pressa, Sy, Klippa.
22 GÅNGER!
Men det är helt klart värt de för va fint de blir!
Ska fortsätta med nästa moment nu.
Bild kommer när de e klart =)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0