Poet SLASH låtskrivare

Tunnelbanan från Fruängen 8:25

Två lite alternativa ungdomar sitter mitt emot varandra och sköter sitt.

Dom känner inte varann.


Hej! ( Killen sträcker fram handen ) Jonas, Poet SLASH låtskrivare

Hej, Sarah. ( Hon hälsar tillbaka )


Jonas - Va gjorde du igår då?

Sarah - inget, va hemma

Jonas - Jag gjorde de vanliga, hängde med polare, tog en bärs rökte lite.

Sarah - Jaha

Jonas - Har du msn? ( tar fram ett block och räcker fram )

Sarah - Jag har ingen penna ( synligt ointresserad )


Tant bredvid som uppenbarligen liksom jag suttit och lyssnat säger.


JAG HAR!


Okej 1. Grymt socialt att killen att bara börja prata.

         2. De kom fram senare i samtalet att hon går i 1:an på gymnasiet och han går i 8:an.

OBS!! 8:an! " Jag gjorde de vanliga, hängde med polare, tog en bärs rökte lite" OBS!!!

Gör man de i 8:an? Det gjorde inte jag i alla fall. Va jag nördig i högstadiet eller e de en annan värld nu?
Min "fest" debut va inte förrän i gymnasiet.


Kommentarer
Postat av: camilla

hehe gumman ja tror nog många började i 6 an . =P .

men de är dumt visst de tycker ja me ... många börjar nog redan nu i 5 an . =Pkram banan

2008-08-27 @ 11:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0